Mänskligheten.

Igår vare nyår och det togs en jävla massa bilder.
Jag och Flem fick skjuts av min bästa mamma till Tina, och Tina fick lite presenter av oss; två toarullar, plastglas och 40 kronor!



Kosmos ville först gosa med Flem, sedan ville hon slåss med Flem och sen ville hon ha Flems smörgåstårta.
Smörgåstårtan var förövrigt cp-god och alldeles hemgjord.



Joakim kom dit och jag hade klänning och ingen mössa på mej på hela kvällen. (omg)



Gött va.



Tina borde som sagt bli par-fotograf.



Vi satt i köket och rökte lite för ofta kanske, men det är ju gött.



Tina och Kensan fixade en VIP-bringare med rom och cola, det var ju för fan asgött.

Här kommer ett par bilder på Kensan, han var galen och pepp! :D



Så himla glad!







Hahaha helt galen. Emma och Frida var superfina!



Tina blev lite pussig.



Och hon var himla fin!



Flem och Tina såg mer eller mindre smarta ut i Tinas glasögon.



Sen blev jag opepp och kräkte och åkte hem!

Det var iaf jättetrevligt och jag hade kul tills jag började må dåligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0