Another sunny day.

Nu har jag fått hem nya linser, asgött, det går knappt att beskriva hur skönt det är när man gått med glasögon ett tag. Älskar att kunna titta på film tills jag somnar, utan att behöva tänka på att jag måste ta av glasögonen så dom inte går sönder. Bäst på vintern också, man slipper cp-immiga glasögon när man går på bussen på morgonen, det är himla pinsamt tycker jag, för bussen är alltid så himla full och jag ser ju inte om det finns någon sittplats och alla ser att inte jag ser något. Plus att jag trivs bättre utan glasögon, ser ut som en supernörd med dom. Fast det är la gött ibland.


Dom senaste gångerna jag köpt linser har jag beställt PureVision. Det är månadslinser, det vill säga linser man har i i en månad, så man sover med dom och så, dom är bäst tycker jag, då jag inte tycker om att pilla i ögonen mer än nödvändigt. Superbilliga också, runt 500 spänn för ett halvår.


Och till och med den sista mars får alla som beställer linser från LensStore fri frakt på alla linser om man skriver "hilmhigh2011" i kampanjkod-rutan! ASGÖTT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0