Party Monster.

Fy vilken fin fredag jag hade! Lördagen var också fin, på kvällen åkte jag till Malmö.
Men då tog jag inga bilder, så back to friday!



Flem och jag åkte till den hära damen för förfest!



Jag, Flem och Kensan, och så Tina som tog kortet, himla trevligt vare.
Fast om jag minns rätt så låste jag och Flem in oss på toan en timme eller något, för att spy, kissa och försöka diskutera politik. Men det är ju gött!



Sedan hamnade vi på förfest nr2, hos Ekka. Där fanns en mycket fin Elaine.
Och en lite tappad Jesper i bakgrunden! Och Flem såklart :D Och en jävla massa som jag inte minns.

Alla bilder här efter var så himla tappade så jag orkar inte, men i vilket fall som helst så drog vi till idas först, sen the corner, där jag och Flem trodde att alla var, men ingen vi kände var där :( Sen gick jag till la coca, men flem åkte tydligen hem.



På morgonen vaknade jag innan åtta hos Elaine, och gick till bussen! Satt på norra station i en hel timme och frös röven av mej, men det var okej ändå!

Kommentarer
Postat av: liindblaads

SNygging :D

2010-09-20 @ 12:15:25
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0