Methadone Pretty.

Igår pratade jag och pappa om droger.
Det var la gött.

Har massor att göra tror jag, åker till stan om en timme, och sen åker vi till gbg.
Men orka ta med ombyten och grejer, vi kommer ju hem imorgon, och det är ju nästan som att sova hos någon efter krogen, ofta man tar med ombyte då. Ska nog bara ta med lite smink, utöver det jag alltid har i väskan.
Eller jusste, jag och Carro kom överrens om att jag skulle ta med en extra tröja, jag suger på att dricka, spiller ju bara en jävla massa.



Här är den saken jag älskar mest i hela världen just nu, min mössa.
Bästa köpet i London!

Pusspåre!

Kommentarer
Postat av: flem

neheru, mig älskar du mest i hela världen just nu! bah så att du vet. och vilken fin bild.

2010-10-20 @ 23:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0