Kiss me, stupid!

Men svararåååå! Jag blir ju upprörd!

Hoho imorgon åker jag till gbg, det blir la gött hoppas jag, så länge jag slipper umgås med andra än Carro, Joel och Amanda. Jag orkar faktiskt inte med dom andra!
Jag och Carro har iaf planerat att bli fulla och det är ju himlans trevligt, lite vardagsfest är ju helt okej.
Då kan man ju säga som en av dom jag inte orkar med; MEN TAGGARÅÅÅÅ!!

Fast nä.


Nu ska jag fortsätte sjunga på min pepp-spotifylista och måla naglarna himla vackert blåa!
Och kanske tillåmed hinna tänka lite på en himla fin pojke, som är världssegast på att smsa.

puss påre, så jävla gött.



Jag hatar: Spotifyreklam.
Jag älskar: Justice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0