Gött eller?!

Nu är jag tillbaka från London (sen i förrgår iofs). Kameran dog visserligen efter typ två bilder, trots helt nya batterier? :(
Så jag tog ett par styckna med iphonen, men dom orkar jag ju inte flytta över nu.
Men så himla fint det var! Jag flyttar till Soho eller Camden så fort jag bara kan.
Vårt hotell låg ganska långt bort, men det var igentligen ganska gött, för nu kan jag ju åka buss, tunnelbana och tåg!



Hoho den tog pappa utanför hotellet, fin tröja va? :D

Det kommer la en himla massa bilder om ett tag, från fredagsfyllan jag hann med innan resan, london-bilder och bilder på alla fina saker jag köpte!

Nu ska jag forsätta dö lite med Dylan, mensvärk och godis, till kvart över tio, då åker jag till Flem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0