The truth about love.

Idag har jag druckit massvis med oboy, men jag mår inte mycket bättre ändå!
Blev helt fruktansvärt tappad igår, fast det var himla gött!




Flem var nog också lite tappad, men det var så himla fint ändå.
"Det bästa som hänt ikväll var att min spya var så fin,
har aldrig varit stolt över min spya förr! den såg ut som en regnbåge fast med bara en färg!"
Den var helt orange/röd/rosa, superfint!



Jag håller på att sluta knäcka i fingrarna, och när jag råkar göra det ändå så måste jag smälla mej med en tofs.
Örs tyckte att det var kul att smälla åt mej, men han gjorde mycket hårdare än mej :(



En lagom tappad Kensan och Flem.



En galen Tess!



En himla fin Sabina med en himla fin nytagen medusa!



Haha jag var helt tappad och Örs var nog ganska pepp!



Morgan och Kensan!




Det var nog allt från igårkväll.

Ikväll spelar Håkan Hellström i Göteborg och såklart ska vi inte dit. Men däremot ska Ekka ha fest!
Jag och Flem kommer spela Håkan heela kvällen!
Eller iaf sålänge vi är vid medvetande.

Kommentarer
Postat av: flem

haha älskar oss. älskar min spya. älskar din blåmärkiga arm. älskar håkan. <3

2010-11-06 @ 13:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0