Les temps sont durs pour les rêveurs.

Idag har jag inte gjort någonting på hela dagen, förutom att kolla filmer och serier, så himla gött!
Såg Napoleon Dynamite, blev himlans besviken, den var liksom lite rolig och lite gullig sådär, men jag har hört så himla bra grejjer om den.
Förutom den har jag tittat klart på alla Sex And The City avsnitten jag hade, börjat om på Skins och tittat klart på Reservoir Dogs från igår, och Sotis har legat på min mage och sovit hela tiden :D





Hoho vad jag älskar Tarantino, fnissade som en liten flicka varje gång jag såg honom till jag somnade.


Imorgon ska jag träffa Jonas och vi ska typ sitta på golvet och dricka kaffe, titta på tv och pussas lite.
Himla mysigt måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0