Har mitt namn ens något med mej att göra?

Vi hade himla kul i helgen, gött!
Jag glömde kameran på fredagen, ogött!
Här är iaf bilder från i lördags!




Jag gillar att Patrick ser lagom nyspydd ut, Hampus ser lagom uttråkad ut och han närmst kameran ser så lagom nöjd ut!



Jag gillar när man hittar bilder på okända magar! (för det är väl en mage? :s)



Jag gillar att Adrian ser så fruktansvärt nöjd ut, och att Flem ser ut att vara helt upprörd!



Jag gillar att Flem är lika pepp som vanligt och att Kensan ser helt tappad ut! :D



Jag gillar att jag var inne på Idas utan att klaga och att Adrian var helt cp!



Jag gillar att Flem är helt hårig och att Kensan är helt glad!




Kommentarer
Postat av: RackarBiatch, Utan mitt ego är jag inget!

oooooh älska din mössa !! :O

2010-11-16 @ 15:51:17
URL: http://rackarbiatch.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0