Jag vet inte.

Jag känner mej så osäker hela tiden, och jag vet inte vad jag vill. Tänk om jag gör något, och allt blir fel och jag ångrar mej. Då är det ju för sent.
För jag vill ju inte direkt förstöra allt, men som det känns nu så blir det nog så, för jag orkar verkligen inte med det här mer. Jag vill inte ha en klump i magen hela tiden, men jag är rädd att klumpen blir större och elakare om jag försöker göra något åt det, jag vet ju hur ledsen jag blir.
I och med att du inte förstår riktigt hur ledsen jag faktiskt blir, så blir det bara värre.

Jag menar inte alls att skylla allt på dej, jag känner mest bara att jag inte skulle klara av att inte säga någonting, jag har hållt käften för många gånger nu.



Detta tänkte jag först inte publicera, men iom. att den det handlar om inte kommer läsa, så kan jag ju lika gärna slänga upp det.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0