Hej!

Det var längesen jag skrev något nu, har bara inte orkat.

Idag har jag lagat förskräckligt god mat, haft idrott och bråkat med en lärare.
Och usch, jag har köpt världens mest underbara datorväska, hemskt fin är den, och hemskt dyr var den.
Dock tycker Linus att jag ska lämna tillbaka den, men jag vill verkligen inte.

Jag och Linus städade i söndags och det är fortfarande rent! Inte ens en liten kaffekopp på diskbänken, den du mamma!

Förra veckans aning pinamma knark var Glamourama på tv3play. Denna veckans lite pinamma knark är Paradise Hotel (lite sent också kanske). Tycker att nästa vecka kan bli House-vecka, börjar tröttna på alla drama-queens.

Jag är galet trött på en person, som inte verkar fatta det.




Både jag och mitt hår saknar dej, lever ditt finger än?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0