Hemma.

Just nu tycker jag att det är galet nice att åka hem, bara för att ha internet. Det suger att han som skulle installera det i lägenheten gjorde fel, så vi får det senare i veckan D:. Lite tråkigt bara att Linus inte är med, men han skulle jobba, och jag vågar inte vara ensam i lägenheten så länge xD

Idag har jag nästan bara segat, byggt kuddfort med Linus, vart och handlat och lagat sjukt god mat (mozzarellafyllda ungsbakade köttbullar med spagetti)! Jag låg och dräglade över min nya paj-kokbok också, vill baka allt på en gång x)

Imorgon ska jag till gammelmormor och gammelmorfar i Getinge tillsammans med Jessica och Sune, det ka bli najs! Mia blir alltid så glad när man ringer och vill hälsa på : >

Förövrigt har mamma och pappa börjat banta, och knarka LOST. Spännande spännande!






Jag saknar mitt röda hår, min smiley och sommaren, ge mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0