haha snuttegull

VI HAR FÅTT INTERNET :D:D:D
Nu behöver jag aldrig mer åka hem eller till skolan : >
(skämt åsido, klart jag ska till skolan :P)

Idag åt jag, Jessica och Sune en galet god lunch hos Mia och Olle bestående av köttbullar och potatis. Fick även ett litet bidrag som Linus tyckte skulle gå till enbart mat, men jag tyckte att det skulle räcka till lite smink och en mobilpåfyllning, och det gjorde det! Hittade en galet söt bh också, men den får Linus köpa lite senare ;D

Nu ska jag försöka få bort söten från hans datorspel, vi ska nämnligen se "Sherlock Holmes" och äta godis ikväll!



Hittade en trevlig fotograf under dagens hotell-lektion, David La Chapelle, check him out!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0