Längtar..

Nu äntligen har jag fått bort tankarna om att jag egentligen inte vill åka till Thailand, det är klart jag vill! :D
Jag kan ju knappt vänta, vill åka nu på en gång, men imorgon är det bara två veckor kvar : >
Fast jag vet inte riktigt hur jag ska göra med kameran, någon får gärna lämna förslag, mitt minneskort har bara plats till typ 200 foton, och jag ska inte ha datorn med mej : < Det känns lite jobbigt, jag kommer ju troligtvis ta mer än 200 bilder x)
Jaja, jag får väl diskutera med mamma och pappa när jag kommer hem.
Och jag saknar Emma.


Kommentarer
Postat av: Emma

E det mej emma du saknar?? :) eller har du gått och hittat en ersättare?? :O

2010-01-18 @ 18:43:30
URL: http://jaggillarminmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0