Illa.




Jag vill hem och fixa till mina naglar, fick klippa dom med en kökssax igår :(
Och jag fick i linserna, efter lite skäll från Linus, ett telefonsamtal till hans mamma och ganska mycket ögonsvid.

Igår lärde jag mej att jag är för svag för att kunna avända barnsäkra förlängningssladdar.
Jag fick ringa pappa och fråga hur dom funkade, han skrattade jättemycket :( x)

Jessica och Sune kom hem till oss igår och bakade en tårta till Linus, jag blev svinsur, jag hade stått och diskat och städat hela lägenheten i typ två timmar, så kommer dom precis när jag är klar, så jag fick diska ännu mer sen när dom drog. Sen kollade jag och Linus på Batman Begins, jag hatar Batman, men Linus tvingade mej. Så jag somnade ganska snabbt : >

Kommentarer
Postat av: Örjan Cederblad

Tycker jag känner igen det där, att man har precis städat, då kommer nån och stökar ner.

2010-01-22 @ 12:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0