Undercover Martyn.

I helgen var Flemanda duktig och förtärde alkohol enbart på lördagen!
Himla trevligt vare, var på två förfester, fast den sista var inte så rolig, så vi spydde och gick!



Jaffilicious och fina Flem!



Sen blev det grädd-nipple-slickning för fulla muggar! (fast bara för pojkarna)



Den skäggiga pojkvaskern ville inte vara med!



Men det ville den andra!



På förfest nummer 2. Vi var där kanske en halvtimme, varav tjugo minuter spenderades på toaletten!
Sedan gick vi ut och mötte lilla Kensan, och promenerade till Idas!



Och på Idas mötte vi Tina! Peppen mhm! Jag gillar att hennes ögon är helt skeva, antagligen så flörtade hon med två killar på olika håll.



Kensan såklart, med hans dreadsiga kompis.


Och så vill jag säga att jag hoppas att Flems fina kattunge Frank klarar sej, han är så himla fin och jag blir väldigt väldigt ledsen om han dör. <3

Kommentarer
Postat av: flem

meeen vad fin du är. klart att han gör, annars dödar jag den där jävla guden folk snackar om.

2010-12-06 @ 11:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0