Mr. Maker.

Idag äre julafton, känns knappast så. Öppnade dom sista julklapparna igår, och istället för massa julmat så gjorde vi pizza! :D Fick ett par jättefina skor och en palett med 48 ögonskuggor av Emma, en ganska okej tisha från Thailand av mamma och pappa, och typ badlakan och sådana "roliga" av resten!
Hade ganska tråkigt nyss, alla låg på rad i soffan och sov förutom jag. Fast pappa vaknade när jag tog foto pårom, det såg så himla gulligt ut.



Är förresten i Norge nu och hälsar på Emma, hade saknat henne så himla mycket!
Kom hit i tisdags på kvällen, bussen blev en timme försenad, men om tur var fanns det uttag till datorladdaren och fritt trådlöst internet :D Och som tur var fanns det ett gammalt par som hjälpte mej att hitta rätt vid bussbytet i Göteborg, men oturligt nog så satte det sej en gammal gubbe som flåsade och luktade falukorv bakom mej på den andra bussen.

Jag tycker att det kan bli imorgon nu, vid nio ungefär påbörjar vi färden mot Halmstad, och på vägen ska vi stanna hos min ena farbror i Vänersborg! :D Fast bäst blire nog när vi är i Halmstad igen, då blire födelsedagsfest för en himla söt tjej och förhoppningsvis en himla fin fylla, det behöver jag verkligen nu!



Jag saknar Flem också, hon är min allra allra finaste vän, och nu vare himla länge sen vi träffades.

Kommentarer
Postat av: flem

saknar dig också bästaste kompis. <3

2010-12-25 @ 00:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0