Glasögon :(

Igår fick jag plocka ut mina linser, och självklart kommer en viss pojke och säger att jag ser förjävlig ut i glasögon.

Jag blir alltid så glad när jag precis bytat från linser till glasögon, allting ser litet ut genom glasögonen, och allt ser stort ut genom linserna. Så jag ser ut att vara ungefär precis så smal som jag vill vara när jag har glasögon. Första gången jag satte i linser började jag nästan gråta, för mina ben såg så feta ut, och mina fötter såg jättestora ut :(
Och jag tyckte att vanliga 250ml powerking såg ut som halvliters.
Fast det är så himla irriterande med glasögon tycker jag, jag vill bli jätterik och göra såndär ögonlaser och kunna se bra hela tiden!


Kommentarer
Postat av: liindblaads

sv, jag vet inte om jag vågar :O

2010-04-27 @ 13:11:38
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0